Novinky v systému

Rozesílání faktury pomocí mailu

17. 11. 2016

Přidána nová pro uživatele přínosná funkce pro odeslání faktury na e-mail odběratele. Dosud si člověk musel fakturu nejdříve stáhnout a dát ji do přílohy v e-mailu, ale to už je minulost. Ve výpise vydaných faktur byla přidána ikona s obálkou a po kliku na ni se zobrazí okno s možností nastavení mailu adresáta, předmět mailu a individuálního textového obsahu. Faktura je tam přiložena automaticky. Po kliku na odeslat je vše zařízeno, což je Vám také oznámeno hláškou.


Redesign webu a rozšíření funkčností

7. 2. 2016

Provedli jsme redesign portálu pro příjemnější prostředí. Zapracováno bylo také na jeho prezentační části, kde se o něm dovzíte nějaké informace o funkcích systému. Mezi nové funkce patří například úvodní stránka s přehledem informací (součet příjmů, graf, žebříček odběratelů), propracovanější uživatelský profil, kde si můžete přednastavit užitečná data, které Vám usnadní vystavování nových faktur. Mimo to se opravili chyby, na které se přišlo při testech.


Adresář odběratelů

8. 4. 2015

Největší výhodou adresáře kontaktů je to, že si při vystavování faktury vytvoříte odběratele pouze jednou a příště už ho jen vyberete se seznamu. K uložení těchto dat Vám postačí pouze jeho IČO. Při jeho zadání se mu automaticky vyplní zbylé údaje.


Možnost přidávání zálohové faktury

3. 3. 2015

Možnost vystavení běžné faktury se rozšířilo o možnost vystavení zálohové faktury.


Seznam vystavených faktur a přihlášení do profilu

21. 2. 2015

Vytvořené faktury se od teď ukládají do systému a je možnost se na ně zpětně podívat, popřípadě upravit. Je to tzv. historie faktur.


Automatické načtení dat dle vloženého IČO a faktura pro plátce DPH

13. 9. 2014

K uložení dat odběratele Vám postačí pouze jeho IČO. Při jeho zadání se mu automaticky vyplní zbylé údaje. Systém disponuje také funkcemi potřebnými pro plátce DPH. Počítání položek faktury a celkového součtu se tím dost liší a v nastavení účtu systému si to můžete zvolit, pokud plátcem DPH jste.